joi, 16 august 2007

Inimioare din cremvursti

INGREDIENTE:

(pentru o porție)

- 1 cremvurști
- 1 ou
- sare, piper
- ulei pentru prăjit



Se taie cremvuștiul pe lungine, până aproape de capăt.


Se întorc cele 2 bucăți si se reasamblează cremvuștiul, lipid capetele cu o scobitoare. Se pune la prăjit în puțin ulei.

Când e aproape prăjit cremvuștiul, se pune în mjloc un ou. Se prăjeste pe ambele părți; eu nu l-am lăsat foarte mult ca să rămână oul puțin cleios.

Am servit cu o steluță din cașcaval și cu două roze din roșii.

4 comentarii:

  1. Hey! Super tare ideea, mai ales pt un mic dejun in patic pt un copilash bosumflos :) Foarte dragut blogul in general, nu doar cremvustila :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este chiar f. happy blogul tau...de fapt de asta e printre preferatele mele :-))
    Sa vedem fiica-mea cea mofturoasa ce impresie va avea ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Kris, ma faci sa ma inrosesc, multumesc frumos pentru compliment.
    Va fi incantata fata, believe me!

    RăspundețiȘtergere