vineri, 31 august 2007

Pane, cordon bleu, snitel

INGREDIENTE:

- 5oo g carne de porc (cotlet)
- 4 oua
-150 g faina
- sare, piper
- ulei pentru prajit (au am folosit ulei de palmier)


Se feliaza carnea si se subtiaza cu ciocanul de carne.



Se presara cu sare si piper fiecare felie si se aseaza una peste alta, astfel se condimenteaza pe ambele parti.


Intr-o farfurie adanca se bat ouale:


Se ia felia de carne si se trece prin faina si ou (cui ii place ca "bunditza" de ou sa fie mai groasa poate repeta procedeul, adica, "faina --> ou --> faina --> ou")




Se pune la prajit intr-o tigaie cu ulei foarte bine incins.

Eu am facut la doua tigai, fiindca asa merge mai repede.

Se frig foarte repede pe ambele parti si se scot pe hartie absorbanta


Noi am mancat pane-ul cu piure de cartofi si salata de vara (rosii, ardei, castraveti, ceapa, ulei, otet, sare)



Cordon bleu

Tot din aceleasi ingrediente am facut si cateva "cordoane bleu" : am rulat carnea de pane pe o bucata de cascaval.





Eu nu le mai prind in scobitori, la mine nu se desface ruloul, poate si fiindca eu rulez cam de doua ori "foaia" de carne, iar cand le pun la prajit le pun cu lipitura in jos.










Snitel cu pesmet, snitel cu cocos

Din doua felii de carne am taiat fasii din care am facut snitzel cu pesmet si snitzel cu cocos (procedeeul e asemanator cu cel de la pane: faina--> ou--> pesmet, sau faina--> ou--> cocos si apoi la foc rapid in tigaie)






Voila:



Ia uitati-va in videoclipul asta, cum arata un snitzel adevarat: e mare cat o ureche de elefant :D





P.S. Reducând la 1 linguriță cantitatea de făină pentru fiecare ou se formează ușor paneuri low-carb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu