vineri, 3 august 2007

Waffe

INGREDIENTE:

-200 g faina
-70 g zahar
-2 oua
-250 ml iaurt
-100 g unt
-250 ml apa
-1 plic zahar vanilat
-1 plic praf de copt
-un praf de sare


Avem nevoie si de apartul pentru waffe (gauffre)



Se pune untul la topit


Se cerne faina


se adauga un praf de sare



si zaharul


Se separa galbenusurile de albusuri si se pune cate un praf de sare si pe ele. Galbenusurile se amesteca cu zaharul vanilat



se adauga putin cate putin untul topit si adus la temperatura camerei (altfel se coaguleaza ouale)


si se pune si iaurtul scurs de zer


Se omogenizeaza usor


Albusurile se bat spuma.


Se adauga peste faina amestecul de galbenusuri, abusurile spuma, apa si praful de copt.




Adaug apoi albusurile spuma si se amesteca usor de jos in sus , cu o lingura de lemn.


Acum se vede ca s-a obtinut o compozitie putin cam groasa, pe care o diluez cu putina apa, atat cat sa fie ca o smantana groasa


Praful de copt il sting in putina apa cu otet si se omogenizeaza compozitia, ea trebuie sa fie , asa cum v-am mai spus, ca o smantana groasa


Am impartit compozitia in doua. O parte am amestecat-o cu un mar ras, inobilat cu inca un plic de zahar vanilat si un praf de scortisoara.


Se pune aparatul la incins, se unge cu putin ulei:



Cu un polonic mai mic (cel pentru sosuri e perfect) se toarna aluat in forme:



Voila:


Aici unele blonde, altele putin mai bronzate, cu cat le lasi mai mult in aparat sunt mai crocante.


Ca sa nu se usuce prea tare, le-am pus una peste alta si am invelit farfuria in film alimentar



Rezultatul: o waffa cu gem de caise



o alta cu mar, scortisoara si un mot de gem de caise


Si o poza de familie:


Aici un alt mod de prezentare, portionat: sunt cate 3 waffe lipte cu gem si ornate cu un mot de frisca, o patratica de ciocolata si o "inimioara" rupta dintr-o waffa.



Am gasit o masinarie de facut waffe super-meseriasa, ia dati click aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu