joi, 21 februarie 2008

Mi-s necajita ... dar si un pic bucuroasa

Se fac trei saptamani de cand umblu la stomatolog pentru o chestiune la un molar. Am ajuns de am scos nervul. Din pacate inca ma doare acel molar cand il ating cu limba, cand imi scapa guma de mestecat pe partea respectiva, nu pot sa mananc pe partea aia. Nici stomatologul nu pricepe de ce ma doare inca... deci mi-s unpic nedumerita. Cica o mai lasam cu medicament si calmante sa se vindece pana joia aialalta. Dar sunt ingrijorata.

Ma bucur in schimb ca azi s-a terminat de parchetat bucataria. Arata super. Pun poza, da' in week-end. Maine e zi grea: raschetat & lacuit= praf & putoare.

3 comentarii:

  1. Buna
    Legat de maseaua aia, e foarte posibil sa nu fi reusit sa iti scoata absolut tot nervul, se mai intampla, se poate rupe putin din el in timp ce il trage afara. Am o prietena careia i s-a intamplat asa, o durea cand manca acolo, si-a mai facut o radiografie si se vedea ca mai e o bucatica de nerv pe ea. Am avut si eu o masea asemanatoare, dupa ce i-a scos nervul, inca aveam o senzatie de vaga durere si discomfort cand mancam pe el, dar in timp a cam trecut

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha! Deci o sa se termine odata si-odata cu nevralgia asta suparatoare ... bine de stiut! :)

    Merci frumos pt incurajari, Raluca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai sa va zic, m-o tinut durerea aia cam vreo 2 saptamani, pana cand am ajuns la dentist. Nu stiu, poate o fi fost doar in mintea mea, dar dupa ce a "destupat" maseaua de "maglavais" parca m-au lasat durerile alea insuportabile.Mi-a mai facut inca o data "curatenie" -m-a răşpălit/frezat cu ac din ala si m-a spalat pe canal cu seringa (nu doare deloc!)- da' nu a mai fost nimic. Pe mine ma durea gingia de fapt, ma durea chiar si la atingerea cu limba, la periaj era naspa! Mi-a mai pus pansament pe masea si a zis ca atata timp cat am dureri la maseaua aia nu va inchide canalul. Asa ca m-a mai lasat inca vreo 2 saptamani pana a pus plomba.

    M-a chinut maseaua aia mai bine de 2 luni.

    RăspundețiȘtergere