sâmbătă, 5 decembrie 2009

Moș Nicolae vino si la mine

Am uitat cu desavarsire ca azi vii. Dar sa stii ca-s pregatita. Mi-am lustruit botinele, le-am pus frumos la fereastra, si ti-am aprins si o lumânarica în fereastra, fiindca n-as vrea sa crezi ca nu sta nimeni aici. Iar eu ma duc la culcare, ca sa te las sa-mi umpli șoșonii. Cred ca nu esti supărat (prea tare) pe mine . Te-as ruga sa îmi aduci o ciocolata care nu ingrasa, cauta pe net si vezi de care.


Daca imi aduci morcovi, sa ii aduci cu tot cu ambalaj, uite ai aici o mostra.


Sau poa' să fie și ceva mișcător (și la propriu și la figurat :P ):



Te-am pupat si te astept.


P.S. Îl aștept cu nerabdare si pe celalat Moș, cu care am vorbit personal - si mi-a spus ca negresit va veni si anul asta pe la mine. Si pe la voi vine, asa mi-a zis. Ca incepe cu noi si pe urma se duce si pe la ceilati "cuminti". Sunt curioasa daca o sa-mi scrie, ca doar i-am dat adresa.


P.P.S. (sau cum s-o zice) Deci, Mosule, lui sa-i aduci o bâtuță.



Ma amuza teribil in ce s-a transformat rămurica ... sunt curioasă, sorcova din ce va fi?!


Aaaa, ma intrebi de ce? Pai fiindca e ... cuminte ... :))


P.P.P.S. (Tulai!) La voi a venit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu