vineri, 17 septembrie 2010

Se caută ...

Deci am descoperit si tab-ul de Statistici pe care îl oferă "Control Panel"-ul oferit de Blogger. Și m-am amuzat teribil și de feed-back-ul oferit de Feedjit . În ce sens m-am amuzat, mă veți întreba. Ia, uitați-vă și voi cum se poate ajunge la bucătăria happy-oată. Căutând, întrebând diferitele motoare de căutare după:

  • oua mici gaini grase. (mie-mi spui?!)
  • cum se taie prajiturile de casa sa nu se faramiteze (cuțit umed, dar mai bine să fie și ascuțit)
  • nunta pocaiti. (n-am fost, nu știu, nu cunosc , dar stau lângă o Maranata și-am să te anunț.)
  • nunti pocaiti (vezi mai sus)
  • nunta certeze (n-am avut parte - Mulțam Doamne! - cei care se întreabă "de ce?", îi rog să caute prin blog niște argumente)
  • happy blogging (Mee too!! :d)
  • o "galeata" de chec.  (nu e mai bine să rămânem la varianta clasică, adica "tavă"?)
  • nunta la osenii din satu mare (a fost la televizor la Realitatea sâmbăta trecută. Îți fac rezumat: o Ea cu un El - Ea fata unui mahăr din sat, El - pruncu' popii. 2000 de invitați, rochiț' de 1000 de para, și pantofi cu zvarovski de Ukraina; El - țoale de  firmă nimic deosebit 3000 de para. Nași - multe perechi ; în rest neinteresant, turme de bovine , porcine și alte zburătoare sacrificate pentru eveniment. Genocid în toată regula. Ca să rămână fideli tradiției au mimat în deschiderea festivalului - că nuntă nu pot numi asemenea grozăvie - o nuntă cu port popular și mireasa era parcă din tribul ăla cu femei africane cu gât lung și cu zale de aur pe gâtul lung. Doar că "a noastră" avea mărgele de plastic - grele și-alea, fiindcă stătea crispată rău. Important a fost că nunta a costat numa' 40 000 de para. Săracii părinți bugetari în timpuri de criză. Socru' mic fost primar, socru mare popă la țară...  DECI NU. )
  • scoruse reteta. (scorușele nu-s moșmoanele? )
  • casele din certez. (mda, nu prea am vazut case, alea erau un palat  a la GigiBecali și niște pensiuni - părerea mea!)
  • minciunele pufoase. (de acord, din când în când mai e nevoie și de-o minciună, dar atenție, să rămână doar pufoasă, nu gogonată. Știi cum se zice: "Hai, minte-mă frumos" :) )
  • Aparat de facut waffe (vezi în dulap, pe raful de jos)
  • case frumoase certeze satu mare. . (vezi mai sus, sau vezi topicul dedicat Certezelor )
  • PALATUL DIN CERTEZE - MARAMURES. (păi da! Monument!)
  • tocanitadecartofi. (aici cred că au scris ăștia din filmul ăsta )
  • cum se fACE GALUSTE.  (F*ck!)
  • cum se desareaza o varza murata. (pune zahăr)
  • happy blog (that's mine!)
  • vile faine. (unde?)
  • pestera ionele. (Apuseni, my Love)
  • prajitura cu foi cacaua. (unde se găseste cacaUa?)
  • prajitura foaie peste foaie. ( :))
  • Comuna Avram Iancu.  (caută prin Apuseni)
  • VIATA LA TARA IN IMAGINI. (la mine-n blog găsești imagini idilice, dar de cele mai multe ori imaginile sunt gri sau bat înspre negru)
  • minciunele. (am mai recunoscut mai devreme.)
  • iti dorim. (mulțumesc, asemenea și vouă)
  • supa deardei umpluti. (din nou părinții din filmul mai sus amintit)
  • nunta gora diana. (nu stiu de gora diana, eu stiu de kranska gora, dar nu cred că-s neamuri)
  • cum se pune ciusca murata. (unde vrei tu să pui ciușca murată?)
  • cum se ajunge pe varfu bihor. (pe jos, călare, cu mașina)
  • ornamente oua umplute puisor. (n-am făcut, dar am văzut)

7 comentarii:

  1. Am ras cu lacrimi. Sunt la un pas de evacuare cu laptopul in brate! Bietul sot lucreaza la teza de doctorat si eu hohotesc aici :))! Bravo, esti foarte talentata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sal!

    Gasesc interesant si digerabil blogul tau motiv pentru care te invit sa facem schimb de link.
    Daca esti de acord pune in blogrolul tau http://gigelitatea.blogspot.com , trimite-mi un email la gigelitatea@gmail.com si te voi adauga in blogrolul din celalalt blog al meu http://jostraianbasescu.blogspot.com

    In virtutea comunicarii sper sa imi raspunzi invitatiei indiferent de decizia pe care o vei lua.

    Mercic!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bobiță de cafea, viitoare doamnă doctor (:d), mă simt vinovată de evacuarea forțată, drept pentru care deschid încețișor ușa bucătăriei happy-oate, pun de-un ceai și de-un fursec, aprind și lumina în tindă și te aștept, cu drag, să apari cu laptopu'-ți în brațe.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tardiv tante, eu fac colectie de din astea de prin 2009, ia cateva de la mine :D

    imagini de colorat cu legume de primavar

    ceva in oua (nu conteaza ce)

    porci corciti cu mistret (asa a cautat unu' pe gogu si dadu peste mine)

    munie de mare (nu ma intreba ca nu stiu nici ce e munia de munte, da aia de mare)

    ciorba loboda nu am bors - sa muara bibi daca nu au fost astea cuvintele de cautare


    poze cu preparate din tobe (creca dealea de esapament)


    fumatul la fete :))


    supa crema de legume gustoasa secrete (ma jur ca asa scrie, inimajinabil)


    roz bombon cu picatele albastre (e cel mai cautat la mine pe blog)


    ce fel de mancare sa fac daca am catofi (asta cred ca te cauta pe tine)


    cum sa decorezi mezelu :))


    Sunt asa de multeee ca le adun de un an, nu le mai trec pe toate, poate le dedic si eu un post :D


    Ti tzuk

    RăspundețiȘtergere
  5. aaa na ca uitai doua de top, neaparat sa ti le las, dupa asta cauta unii pe gogule:


    am baut o bere cu ulei si a inceput sa ma doara



    anpachetari cu sare grunjoasa


    ti-am zis ca am colectie vasta :D

    RăspundețiȘtergere
  6. anpachetari rulzzzzzz!!!!

    Hehehe, tenchiu pentru colectie, acum ca le-ai scris aici google o sa-i trimita si la mine. Facem trafic :)), =)), :lol:

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Happy, citind comentariile proaspete (ale tale si ale lui Aphextwinz) ma vad nevoita sa accept invitatia la ceai si fursecuri!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere